הגדרת דרכי הפעולה ליישום האסטרטגיה, המטרות והיעדים שהארגון הגדיר לעצמו. המטרה היא לסייע להנהלת הארגון להגיע לתוצאות אופטימליות לאורך זמן, על ידי ניהול נכון של עובדים ומנהלים. התהליכים הללו מאפשרים לארגון לייצר תגובה מהירה, לשינויים אותם מכתיבה הסביבה העסקית

קיימים המון פתרונות בשוק למערכות שונות ואנחנו מסייעים לארגון בהגדרת דרישות הטכנולוגיה, בחירת המערכות, מימוש הפתרון, הטמעה ויישום מערכות.

מגוון קורסים חדשניים בתחום שירות לקוחות וחווית הלקוח. 
כנס "חדשנות ורב ערוציות 2019", במהלכו נסקור טרנדים בולטים בארץ ובעולם, בתחומי חווית לקוח ורב ערוציות. אנחנו מתכוונים לתת מענה לשאלות רבות כולל: "מהם ה-Best Practice  וה-  Next Practice בהיבטים של חדשנות?"
סיוע בגיבוש אסטרטגיה במגוון רחב מאוד של תחומים, תוך הגדרת כיווני פעולה, מטרות ויעדים. בעידן בו ארגונים נמצאים בסביבה תחרותית משתנה המוצפת במידע, הארגונים נמצאים תחת לחץ מתמיד להיות חדשניים. אנחנו מתרגמים את עומס המידע לקונספט ייעוצי ממוקד, המשלב בין חזון ארגוני, אסטרטגיה וראיה לטווח ארוך. באופן זה, הארגונים מתאימים עצמם לתנאים אלה ומתמודדים בסביבה תחרותית עם הקצאה נכונה של משאבים.

היום זהו עולם של BIG DATA  ובארגונים קיים מאגר נתונים עצום ממקורות שונים, המתעדכנים ללא הרף: חיישנים, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות וכו'. ניהול DATA  הינו חיוני ביותר לצורך קבלת החלטות עסקיות, ניתוח אירועים ותגובה מידית אליהם, חיזוי של תקלות וכשלים, בדיקה של תהליכי עבודה, בחינה של האסטרטגיה, זיהוי תבניות ועוד.

ניהול תהליכים מכרזיים מקצה לקצה: ליווי כלל היחידות הארגוניות הרלוונטיות לתהליך כגון: תקציב ורכב, טכנולוגיות ואבטחת מידע ונתונים. ייעוץ   ללקוח  החל משלב גיבוש הרעיון, דרך ייעוץ לתהליכי עבודה מרכזיים, קביעת מדדי הצלחה, מנגנוני פרס-קנס , סיוע בכתיבת המכרזים, בדיקת מענים ובחירת ספק, וליווי ביישום והטמעת הפעילות.

זיהוי ומדידת סיכונים ברחבי הארגון. הטמעה של כלים לניהול סיכונים ובקרת תהליכים.

מה הייחודיות שלנו ?

"אנחנו פוגשים את הלקוח מקצה לקצה, נמצאים הכי קרוב ובו זמנית וצועדים הכי רחוק שאפשר.

כלומר, אנחנו הכי קרובים לצרכי הלקוח – דואגים לחיבור תמידי, מבינים לעומק את נקודת המבט שלו, תוקפים את הבעיה מכל הכיוונים ולוקחים את הלקוח הכי רחוק שאפשר מבחינת פתרונות ורעיונות חדשניים וייחודיים, במסגרת שרות הוליסטי במגוון תחומים."

האנשים שלנו

אורית לפק

ראשת תחום ייעוץ ופיתוח ארגוני 

יועצת ארגונית בתחום ניהול השירות וחווית לקוח. בעלת ניסיון עשיר והתמחות בליווי ארגונים בגיבוש אסטרטגיה והובלה לשינוי, ליווי מנהלים, בנייה והטמעה של תהליכי עבודה, ליווי בתהליכים מכרזיים בתחום השירות, ניהול פרוייקטי ייעוץ מורכבים מקצה לקצה כולל שילוב צוות יועצים מומחים בתחומי ייעוץ מגוונים.

לאורית תואר ראשון באנגלית וסוציולוגיה ו- MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

בעלת תעודת ייעוץ ארגוני ואימון מנהלים, לימודי חוץ של האונ' העברית בירושלים.


אור ליפמן

ראש תחום מדידות ובקרה

מומחה באפיון תהליכים להערכת ביצועים ופתרון כשלים (Failure Analysis), זיהוי הזדמנויות לשיפור והתאמת כלים ושיטות כמותיות להערכה ומימוש פוטנציאל המערכת.

בעל ניסיון רב בהובלת פרויקטים במתודולוגיות של Lean Manufacturing & Six Sigma וכן פרויקטים בנושאי מידול ואופטימיזציה של מערכי ייצור ולוגיסטיקה.

לאור תואר שני בהנדסת תכן וייצור ותואר ראשון בהנדסת ביוטכנולוגיה ומזון מהטכניון.

אמנון זומר

ראש תחום ניהול סיכונים

מומחה לתהליכי שיפור והתייעלות מבוססי שיטות כמותיות בניהול ייצור, תפעול, פיתוח ופרויקטים.

לאמנון ניסיון עשיר בייעוץ לחברות קטנות וגדולות, במגזרי תעשיה שונים, ביניהם מכשור וציוד רפואי, התעשייה התהליכית, התעשיות הביטחוניות, תעשיית המזון, תעשיית הדפוס ועוד במגזר הפרטי והציבורי.

לאמנון תואר מהנדס ביוטכנולוגיה מטעם הטכניון.



שי ליבל

ראשת תחום מכרזים וכתיבת נהלים

מומחה בתחום הרכש הטכנולוגי עם התמחות במכרזים על פי חוק חובת המכרזים בתחומים כגון: תקשורת, תשתיות, תוכנה וחומרה.

בעל ניסיון עשיר בייעוץ לארגונים גדולים, מגזר ציבורי ועבודה בפרויקטים חוצי ארגון בעולמות התקשוב.

לשי MBA מנהל עסקים מטעם אונ' תל אביב

מאיה

ראשת תחום טכנולוגיה וחדשנות


קרן שיר

ראשת תחום הדרכה

יועצת ארגונית בכירה בתחום ניהול חווית הלקוח, הובלת שינויים ארגוניים תוך עבודה משותפת עם הרבדים השונים בהיררכיה הארגונית החל מההנהלה הבכירה עד לחניכה וליווי אישי של בעלי תפקידי "השטח".

בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בהטמעת מתודולוגיות ושיטות ניהול מתקדמות, גיבוש אסטרטגיית חווית לקוח, שיפור ביצועים עסקיים, פיתוח והנחיית קורסים, סדנאות ותהליכי פיתוח מנהלים.
לקרן תואר ראשון במדעי ההתנהגות עם התמחות בניהול וכלכלה. בעלת תעודה בייעוץ ארגוני מטעם אוניברסיטת בר אילן.


רמי שטייף

ראש תחום אסטרטגיה

בעל ניסיון במגוון תפקידים בכירים במגזר העסקי ומומחה בעולמות של: גיבוש אסטרטגיה, שיווק ושימוש במתודולוגיות חדשניות לניהול קשרי לקוחות ואסטרטגיה של רב ערוציות.

לרמי ניסיון עשיר בפיתוח וניהול מהלכים חוצי ארגון, זיהוי והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח, תוך התייחסות מתמדת ל- Customer Experience.

לרמיMBA במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב


טואול - בניית אתרים